In de startblokken - Reisverslag uit Meppel, Nederland van aad en mettie kik-boonstra - WaarBenJij.nu In de startblokken - Reisverslag uit Meppel, Nederland van aad en mettie kik-boonstra - WaarBenJij.nu

In de startblokken

Door: Aad en Mettie

Blijf op de hoogte en volg aad en mettie

05 Maart 2009 | Nederland, Meppel

Lieve mensen,

Over 2 weken is het al zover: dan begint ons tweede bezoek aan Sierra Leone. We zien er erg naar uit en hebben er veel zin in. We voelen ons wel een beetje als nomaden, nu we nog maar zo kort terug zijn uit Portugal. Maar een leven van (in meerdere opzichten)"onderweg zijn" bevalt ons wel.
In deze weken hebben we het eerst vooral druk gehad met bezoek aan kinderen en aan andere familie en later ook aan vrienden. Prachtig was daarbij vooral om de nieuwe aanwinsten te bewonderen. We hebben ons 12e kleinkind mogen verwelkomen; wat een voorrecht !
En nu worden onze dagen steeds meer gevuld met voorbereidingen voor de reis naar en het verblijf in Sierra Leone. Tickets, vaccinaties, e.d. zijn allemaal al in orde. Dus zijn de bagage en spullen voor mensen daar nu aan de beurt.
We gaan deze keer ruim 2 maanden, dus dat valt mee. Bovendien - en dat scheelt echt - komen we nu in een voor ons bekende en zelfs vertrouwde omgeving, met veel vrienden! Daarnaast beschikken we nu, door de bijdragen van velen van jullie en vooral door de fondsen die Wings of Hope heeft vergaard, over de nodige middelen voor het werk daar. We gaan weer lesgeven aan het College TECT. We gaan uiteraard de plekken bezoeken waar het project zichtbaar is. Bij de "Amputees" en op de plaatsen waar de straatjongeren hun vakopleiding volgen. En ook heeft de Baptisten Unie ons al gevraagd om enkele trainingen te verzorgen.
We voelen ons gezegende mensen met zo'n prachtige invulling van ons seniorenbestaan.
We hopen jullie in de komende tijd op de hoogte te kunnen houden van wat we beleven en mogen doen. Dat jullie in gedachten, gebeden en bijdragen in ons avontuur delen is van heel veel waarde.

Voor nu een hartelijke groet, de volgende komt uit Afrika,
Aad en Mettie Kik-Boonstra

• 18 Maart 2009 - 07:34

Harry En Willy:

Beste Aad en Mettie,

We wensen jullie een goede reis en veel succes met jullie mooie werk.

Groeten uit Meppel

aad en mettie

Van 14 tot 26 oktober 2013 bezoeken wij voor de laatste keer in 6 jaar ons project "Stepping Stones" in Sierra Leone. We zullen het dan afronden en overdragen aan de lokale mensen, of aan een andere hulporganisatie. Voor Wings of Hope en voor ons eindigt daarmee onze betrokkenheid. Wel blijven wij privé nog enkele contacten onderhouden en een aantal mensen steunen. Heel bijzonder is dat deze keer onze zoon Harold en zijn Sierraleoonse vriendin Emilia met ons meereizen en haar familie zullen bezoeken.

Actief sinds 05 Feb. 2009