Eerste plaatjes - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van aad en mettie kik-boonstra - WaarBenJij.nu Eerste plaatjes - Reisverslag uit Freetown, Sierra Leone van aad en mettie kik-boonstra - WaarBenJij.nu

Eerste plaatjes

Door: Aad en Mettie

Blijf op de hoogte en volg aad en mettie

24 Maart 2009 | Sierra Leone, Freetown

Trouwe lezers van onze eerdere berichten waren zo gewend dat we er ook plaatjes bijvoegden. Dan kon men zich ook een beetje verplaatsen in ons leven hier. Eergisteren was het daar wat te druk voor, maar nu kunnen we die toegift nog wel even bezorgen.
Dus, kijkplezier en lieve groeten.
Aad en Mettie

• 26 Maart 2009 - 13:06

Jannie En Chris Eije:

Goed dat jullie er weer zijn. We zijn erg benieuwd naar jullie verdere ervaringen.

groetjes,

Jannie en Chris

• 26 Maart 2009 - 18:45

Gerda&henk:

Haha Mettie, kun je die bakker even deze kant opsturen??? Lijkt ons heerlijk zo'n brood uit een babyteiltje...mmmmm!!!Smaakte het?
    Zo te zien zitten jullie er weer warmpjes bij.Die kleurige kledij staat prachtig en zit vast heerlijk! Nu nog even dat donkerbruine kleurtje kweken...!
    Het allerbeste maar weer en doe voorzichtig!
    lief groetje van ons.

• 28 Maart 2009 - 11:36

Menno:

Hallo Aad en Mettie, jullie voelen je alweer thuis zo te zien in Afrika, lekker toch die warmte. Geniet van de tijd!
    groeten,
    Menno

• 29 Maart 2009 - 12:25

Willem Edel:

Gaan jullie ook nu weer les geven.
    Wij gaan begin volgend jaar houtbewerking geven weten jullie ook waar behoefte aan is hety soort scholing.
    Wij gaan dit bij het Emmaus projekt doen een iers projekt

Wim Edel

• 29 Maart 2009 - 13:12

Carolien:

Hoi Mettie en Aad.
    Wat zien jullie er mooi uit en wat een fantastische ervaring. Zón seniorenbestaan ga ik me ook toewensen. Veel succes met jullie projecten en ik blijf jullie volgen. Hartelijke groet, Carolien

• 30 Maart 2009 - 13:00

Harry & Ina:

Dag vrienden,
    Leuk jullie weer "op locatie" te zien bij de mensen waar het in het project om te doen is. Hartelijke groet,
    Harry & Ina

• 01 April 2009 - 20:14

Joukje:

Hallo Aad en Mettie,

Mettie, allereerst van harte Gefeliciteerd met je verjaardag! De dag is al bijna om, dus ik kan je nu alleen nog een goede nacht wensen hahaha.

Geweldig dat jullie daar weer zijn, en te zien hoe het verder gegaan is met jullie projecten. Wat leuk dat Kai zo enthousiast reageerde.
    Heel veel plezier en succes nog verder!

Liefs van Hein en Joukje

• 01 April 2009 - 21:06

Nynke En Marcel:

Lieve Mettie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Liefs van ons

aad en mettie

Van 14 tot 26 oktober 2013 bezoeken wij voor de laatste keer in 6 jaar ons project "Stepping Stones" in Sierra Leone. We zullen het dan afronden en overdragen aan de lokale mensen, of aan een andere hulporganisatie. Voor Wings of Hope en voor ons eindigt daarmee onze betrokkenheid. Wel blijven wij privé nog enkele contacten onderhouden en een aantal mensen steunen. Heel bijzonder is dat deze keer onze zoon Harold en zijn Sierraleoonse vriendin Emilia met ons meereizen en haar familie zullen bezoeken.

Actief sinds 05 Feb. 2009